Original title:
Marketingová strategie Fakulty strojní ČVUT v Praze
Translated title:
Marketing strategy of Faculty of Mechanical Engineering, CTU in Prague
Authors:
Jirků, Radek ; Procházková, Markéta (advisor) ; Švec, David (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem této bakalářské práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii Fakulty strojní ČVUT v Praze. Práce je zaměřena na vyhodnocení vhodných postupů a cílení na zájmovou skupinu s následnou realizací. Realizace by měla spočívat v dlouhodobé práci, jejímž výsledkem budou nové moderní komunikační kanály, které se stanou základním kamenem pro rozvoj Fakulty strojní.The aim of this thesis is to propose suitable marketing strategy of Faculty of Mechanical Engineering at CTU in Prague. The thesis shall be based on working out of appropriate methods and focusing to the specific segment with realization afterwards. The realization shall be long-term work which shall base a new communication ways to provide sustainable development of the faculty.
Keywords:
Faculty of Mechanical Engineering at CTU; Marketing of universities; Marketing strategy; Fakulta strojní ČVUT v Praze; Marketing vysoké školy; Marketingová strategie
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/40690