Název:
Komparace marketingového komunikačního mixu ziskových a neziskových sportovních organizací
Překlad názvu:
Comparison of the Marketing Communication Mix of profitable and non-profit Sport Organizations
Autoři:
Hanzlová, Eliška ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem práce je komparace celého marketingového komunikačního mixu vybraných ziskových a neziskových sportovních organizací a na základě důkladné analýzy navrhnout případná zlepšující opatření či doporučení. Dílčí cíl představuje zjištění zdrojů financování a užití finančních prostředků na marketingový komunikační mix. Práce vychází z teoretických poznatků z oblasti sportu, ekonomie sportu, marketingu, marketingového komunikačního mixu a z poznatků z oblasti charakteristiky ziskových a neziskových organizací. Praktická část je zaměřena na analýzu vybraných ziskových a neziskových sportovních organizací v Karlovarském kraji. Jedná se o lezecké a horolezecké organizace či spolky nabízející, zprostředkovávající a zabezpečující lezení na vnitřních i venkovních stěnách, lezení na skalách či jiné podobné outdoorové aktivity. Na základě osobního interview byl analyzován současný marketingový komunikační mix organizací, včetně zdrojů financování a navržena zlepšující opatření.This thesis is aimed at analyzing the marketing communication mix of the chosen profit and non-profit sports organizations. Based on a thorough analysis and proposing appropriate improvements or recommendations. Partial aim is finding funding sources and uses of funds for the marketing communication mix. Thesis is focused on theoretical knowledge of sports, economy of sports, marketing, marketing communication mix and findings in the field of characteristics profit and non-profit sports organizations. The practical part is focused on analyse of chosen profit and non-profit sports organizations in the Karlovy Vary region. It is a climbing and mountaineering organization or association, offering, brokering and ensuring climbing on indoor and outdoor walls, rock climbing, or other similar outdoor activities. On the basis of a personal interview the current marketing communication mix of organizations was analyzed, including funding sources and proposed improvement measures.
Klíčová slova:
Ekonomie sportu; Marketing; Marketingový komunikační mix; Neziskové organizace; Ziskové organizace; Economy of sports; Marketing; Marketing communication mix; Non-profit organizations; Profit organizations
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40275