Home > Academic theses (ETDs) > Master’s theses > Zhodnocení marketingové strategie firmy Bruder na českém trhu a návrh nové komunikační strategie v České republice
Original title:
Zhodnocení marketingové strategie firmy Bruder na českém trhu a návrh nové komunikační strategie v České republice
Translated title:
Marketing Strategy Evaluation of the Company Bruder at the czech market and New Communication Strategy Concept for the Czech Republic
Authors:
Náměstková, Martina ; Zamykalová, Miroslava (advisor) ; Gullová, Soňa (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Práce analyzuje marketingovou strategii firmy Bruder na českém trhu. Na základě rozboru stávající marketingové strategie, doporučení uvedených v odborné literatuře a dotazníkového šetření je vytvořen návrh na zlepšení stávající komunikační strategie.The thesis analyses the current marketing strategy of the company Bruder at the Czech market. The new communication strategy plan is based on current marketing strategy analysis, recommendations in the specialised literature and questionnaires filled up by respondents.
Keywords:
communication strategy; marketing; SWOT analysis; kommunikační strategie; marketing; SWOT analýza
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/40256