Název:
Zhodnocení marketingové strategie firmy Bruder na českém trhu a návrh nové komunikační strategie v České republice
Překlad názvu:
Marketing Strategy Evaluation of the Company Bruder at the czech market and New Communication Strategy Concept for the Czech Republic
Autoři:
Náměstková, Martina ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Gullová, Soňa (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce analyzuje marketingovou strategii firmy Bruder na českém trhu. Na základě rozboru stávající marketingové strategie, doporučení uvedených v odborné literatuře a dotazníkového šetření je vytvořen návrh na zlepšení stávající komunikační strategie.The thesis analyses the current marketing strategy of the company Bruder at the Czech market. The new communication strategy plan is based on current marketing strategy analysis, recommendations in the specialised literature and questionnaires filled up by respondents.
Klíčová slova:
kommunikační strategie; marketing; SWOT analýza; communication strategy; marketing; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40256