Original title:
Marketingový mix ve zvolené stavební firmě
Translated title:
Marketing Mix in a chosen Building Firm
Authors:
Ďurková, Denisa ; Vlnas, Pavel (advisor) ; Pucandlová, Miroslava (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Předmětem bakalářské práce je zpracování marketingového mixu ve zvolené stavební firmě Nasavrcká stavební s.r.o., která sídlí v Horním Bradle. Obchodní rejstřík uvádí, že předmětem podnikání je například: montáž, opravy a revize vyhrazených elektrických zařízení, truhlářství, tesařství, zámečnictví, provádění staveb, jejich změn a odstraňování. Základním cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu v této firmě a navržení možných zlepšení. Práce je rozdělena do několika částí. V první části je teoreticky shrnuta problematika marketingu, marketingového prostředí a marketingového mixu. Druhá část, je zaměřena na analýzu marketingového mixu ve firmě Nasavrcká stavební s.r.o. a na popis návrhů zlepšení jeho stávající podoby.The subject of this thesis is handling the marketing mix in selected construction company Nasavrcká stavební Ltd., based in Horní Bradlo. Commercial Register states that its business as: installation, repair and inspection of electrical equipment, joinery, carpentry, metalworking, construction, modification and removal. The basic aim of this thesis is the analysis of the marketing mix in this company and to propose possible improvements. The work is divided into several parts. The first part is theoretically summarize the problem of marketing, marketing environment and marketing mix. The second part focuses on the analysis of the marketing mix in company Nasavrcká stavební Ltd. a description of the proposals on improving its current form.
Keywords:
Building; Marketing environment; Marketing mix; Service; Marketingové prostředí; Marketingový mix; Služby; Stavebnictví
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/45152