Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix ve zvolené stavební firmě
Ďurková, Denisa ; Vlnas, Pavel (vedoucí práce) ; Pucandlová, Miroslava (oponent)
Předmětem bakalářské práce je zpracování marketingového mixu ve zvolené stavební firmě Nasavrcká stavební s.r.o., která sídlí v Horním Bradle. Obchodní rejstřík uvádí, že předmětem podnikání je například: montáž, opravy a revize vyhrazených elektrických zařízení, truhlářství, tesařství, zámečnictví, provádění staveb, jejich změn a odstraňování. Základním cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu v této firmě a navržení možných zlepšení. Práce je rozdělena do několika částí. V první části je teoreticky shrnuta problematika marketingu, marketingového prostředí a marketingového mixu. Druhá část, je zaměřena na analýzu marketingového mixu ve firmě Nasavrcká stavební s.r.o. a na popis návrhů zlepšení jeho stávající podoby.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.