Název:
Marketingová analýza vinotéky
Překlad názvu:
Marketing Analysis of the Wine Shop
Autoři:
Glížová, Zuzana ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Netková, Jarmila (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je analýza marketingových nástrojů vinárny Víno-klub. Teoretická část se zmiňuje o marketingu v obecné rovině, marketingovém mixu v cestovním ruchu, klasifikaci vín a chování českého spotřebitele vína. Praktická část se zabývá analýzou konkrétních marketingových nástrojů ve Víno-klubu a její aplikací na reálnou činnost vinotéky. Dále pak dochází ke zhodnocení marketingového mixu provedeným dotazníkovým šetřením. A v úplném závěru práce se nachází nástin doporučení, návrhů a opatření ke zlepšení kvality poskytovaných služeb.The aim of the thesis is to analyse marketing tools in the wine shop Víno-klub. The theoretical part deals with the marketing in general, marketing mix in the tourism industry, wine classification and the consumer behaviour for wine in the Czech republic. The practical part concerns with the analysis od the specific marketing tools in Víno-klub and its application to practise. Then the marketing mix is assessed by a questionnaire. At the very end, there is an outline of the recommendations, proposals and measures for improving the quality of the provided services.
Klíčová slova:
marketing; prodej; služby cestovního ruchu; vinotéka; víno; marketing; sale; tourism services; wine; wine shop
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46013