Název:
Marketingové aktivity vybraného podniku
Překlad názvu:
Marketing activities of the chosen company
Autoři:
Fatinová, Nicole ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Jaššová, Monika (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Predmetom tejto bakalárskej práce je priblíženie problematiky marketingu produktov ekologického poľnohospodárstva. Teoretická časť obsahuje špecifikáciu green marketingu a jeho porovnanie s marketingom konvenčným. Venuje sa popisu green marketingového mixu, segmentácii trhu, ekologickému značeniu a charakterizuje český trh s bioproduktmi. Praktická časť obsahuje analýzu vonkajšieho prostredia a hodnotenie marketingovej činnosti vybraného podniku, ktorý sa zaoberá predajom produktov ekologického poľnohospodárstva. Na analýzu trhu je využité dotazníkové šetrenie, ktorého účelom je zmapovanie postoja zákazníkov k bioproduktom. Záver práce pozostáva z doporučení na zlepšenie marketingových činností podniku a konkrétnych návrhov kampaní na podporu stálych aj nových zákazníkov.Předmětem této bakalářské práce je přiblížení problematiky marketingu produktů ekologického zemědělství. Teoretická část obsahuje specifikaci green marketingu a jeho srovnání s marketingem konvenčním. Věnuje se popisu green marketingového mixu, segmentaci trhu, ekologickému značení a charakterizuje český trh s bioprodukty. Praktická část obsahuje analýzu vnějšího prostředí a hodnocení marketingové činnosti vybraného podniku, který se zabývá prodejem produktů ekologického zemědělství. Na analýzu trhu je využito dotazníkové šetření, jehož účelem je zmapování postoje zákazníků k bioproduktům. Závěr práce sestává z doporučení pro zlepšení marketingových činností podniku a konkrétních návrhů kampaní na podporu stálých i nových zákazníků.The aim of this thesis is to describe basic terms and the effectiveness of marketing of products from organic farming. The theoretical part includes the specification of green marketing and its comparison with conventional marketing. It specifies green marketing mix, market segmentation, environmental labels and characterizes the Czech organic market. The practical part contains an analysis of the external environment and evaluation of marketing activities of the selected company. Market analysis is done with a help of questionnaire survey, which purpose is to map the attitude of customers towards organic products. The final part consists of recommendations to improve the marketing activities of the company and concrete campaign proposals to support regular and new customers.
Klíčová slova:
bedýnkový prodej; bio potraviny; green marketing; box selling; green marketing; organic food
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44936