Název:
Boj proti diabetu v retailingu
Překlad názvu:
The Fight Against Diabetes in Retailing
Autoři:
Rulfová, Zdeňka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Sklář, Pavel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zaměřuje na retailing, který by svou nabídkou mohl přispět ke snížení výskytu onemocnění diabetes mellitus 2. typu. V dnešní době se stává diabetes mellitus závažným zdravotně sociálním problémem. Některé zdroje hovoří o epidemii dvacátého prvního století. Práce navrhuje marketingový mix na prodej tří komodit správné stravy ve vybrané prodejně COOP Dvůr Králové n. L., družstvo. Jako podklad pro marketingový mix sloužila vypracovaná SWOT analýza a srovnání nabídky správné stravy s nedalekou konkurencí.This Bachelor thesis is focused on retail whose offer of merchandise could help reduce the incidence of diabetes mellitus type 2. This type of diabetes mellitus is becoming a severe health and social problem these days. Some sources speak about epidemic of the 21st century. The dissertation suggests marketing mix for a sale of 3 products of proper diet in the specifically selected shop COOP Dvůr Králové n. L., cooperative. As the basis for the marketing mix, a SWOT analysis and comparison of proper diet offer with nearby competitors was used.
Klíčová slova:
diabetes mellitus; marketingový mix; retailing; diabetes mellitus; marketing mix; retailing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44801