Original title:
Strategická analýza firmy
Translated title:
Strategic Analysis of a Firm
Authors:
Huniovský, Martin Bc. ; Kovář, František (advisor) ; Dvořák, Jiří (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Práce charakterizuje činnost konkrétní firmy působící na domácím trhu v oblasti dovozu a distribuce potravin. Měnící se podmínky trhu vyžadují přizpůsobení se těmto změnám, kdy prvním krokem k úspěchu je pečlivá analýza současného stavu. Rozbor vnějšího okolí firmy, zejména prostřednictvím PEST analýzy, Porterova modelu konkurenčních sil a BCG matice, a vnitřního prostředí pomocí stručné marketingové analýzy a finanční analýzy, je základním prvkem pro tvorbu SWOT analýzy, jako výstupu analýz vnitřního a vnějšího prostředí. Návrh optimální strategie firmy na základě výsledků SWOT analýzy s cílem přizpůsobení se daným podmínkám trhu.
Keywords:
analýza vnitřního prostředí firmy; BCG matice; finanční analýza; PEST analýza; Porterův model konkurenčních sil; Strategická analýza okolí firmy; strategie marketingové komunikace
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3617