Original title: Strategická analýza firmy
Translated title: Strategic Analysis of a Firm
Authors: Huniovský, Martin Bc. ; Kovář, František (advisor) ; Dvořák, Jiří (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce charakterizuje činnost konkrétní firmy působící na domácím trhu v oblasti dovozu a distribuce potravin. Měnící se podmínky trhu vyžadují přizpůsobení se těmto změnám, kdy prvním krokem k úspěchu je pečlivá analýza současného stavu. Rozbor vnějšího okolí firmy, zejména prostřednictvím PEST analýzy, Porterova modelu konkurenčních sil a BCG matice, a vnitřního prostředí pomocí stručné marketingové analýzy a finanční analýzy, je základním prvkem pro tvorbu SWOT analýzy, jako výstupu analýz vnitřního a vnějšího prostředí. Návrh optimální strategie firmy na základě výsledků SWOT analýzy s cílem přizpůsobení se daným podmínkám trhu.
Keywords: analýza vnitřního prostředí firmy; BCG matice; finanční analýza; PEST analýza; Porterův model konkurenčních sil; Strategická analýza okolí firmy; strategie marketingové komunikace

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3617

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-1943


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share