Název:
Extenze značky jako součást marketingové strategie projektu Tapi Tea
Překlad názvu:
Brand extension as a marketing strategy of the project Tapi Tea
Autoři:
Balík, Lukáš ; Říha, David (vedoucí práce) ; Roll, Aleš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je objasnit problematiku extenze značky a navrhnout strategii pro konkrétní značku -- Tapi Tea, která chce využít extenzi jako jednu z konkurenčních výhod a možnost pro nové zacílení. V teoretické části se práce věnuje základním pojmům strategického řízení, brandingu a extenze značky. V praktické části je navržena strategie, která vychází z analýzy výzkumu provedeném na zástupcích rozšířené cílové skupiny.The aim of this bachelor's thesis is to clarify the issue of brand extension and propose a strategy for particular brand -- Tapi Tea. This brand is keen to use the extension as one of the competetive advantage and possibility how to attract a wider audience. The theoretical part of this thesis deals with basic concepts of strategic management, branding and brand extension. The practical part consists of proposed strategy, which is based on specific research with representatives of the new target group.
Klíčová slova:
branding; strategický marketing; strategie; značka; značková extenze; brand; brand extension; branding; marketing strategy; strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/43989