Název:
Návrh internetového obchodus využitím sociálních sítí
Překlad názvu:
E-shop project with the use of social networks
Autoři:
Fojtík, Tomáš ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Brdek, Vladimír (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá návrhem a oživením internetového obchodu Hotversi-onparts.cz, a to s využitím znalostí o podnikání prostřednictvím internetu, interneto-vém marketingu, disciplíně Competitive Intelligence, sociálních sítích, trhu s autodoplňky, a v neposlední řadě s důkladnou znalostí konkurence. Smyslem práce je metodicky přistoupit k danému projektu a postupovat od zjišťování teoretických informací k jejich aplikaci v reálném prostředí. Nosnou částí práce je popis oboru Competitive Intelligence v teoretické rovině, a to se zaměřením na podnikatele - jed-notlivce, za použití nejaktuálnějších nástrojů pro realizaci disciplíny Competitive Intelligence prostřednictvím sociálních sítí. Cílem tohoto teoretické rozboru je aplika-ce zde popsaných metod a principů v praktické části práce, která se zaměřuje na důkladnou analýzu vybraných konkurenčních internetových obchodů. Reálná ukázka aplikace disciplíny Competitive Inteligence v prostředí internetových obchodů je největším přínosem této práce.Diploma Thesis deals with the design and launch of the e-shop Hotversionparts.cz. For this purpose is used the knowledge about business through the Internet, Internet marketing, Competitive Intelligence discipline, social networks, car accessories market and the most important - deep knowledge about real competitors. The pur-poses of this thesis are methodical approach to the project, and go from theoretical information surveys to the application of this information in the real environment. The main part of this thesis is the description of Competitive Intelligence field from theoretical point of view with focus on entrepreneur, and using the latest tools for doing the Competitive Intelligence discipline via social networks. The target of theo-retical analysis is the application of methods and principals described here, in the practical part, which focuses on deep analysis of competitive e-shops chosen. The real illustration of the Competitive Intelligence discipline application in the online shop-ping environment is the biggest contribution of this thesis.
Klíčová slova:
Competitive Intelligence; Facebook; Hot Version; internetový obchod; podnikání; Sociální sítě; business; Competitive Intelligence; e-commerce; Facebook; Hot Version; Social networks
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45268