Název:
Podnikatelský plán - založení kozí farmy
Překlad názvu:
Business Plan - The setting up of a goat´s farm
Autoři:
Bednářová, Martina ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem předkládané diplomové práce je vytvoření podnikatelského plánu pro založení zemědělského podniku. Jeho specializací je chov koz a přímý prodej výrobků z kozího mléka. Stěžejní součást plánu představuje provedená strategická analýza. Podkladem pro její zpracování byly údaje významných českých institucí, analýza trhu i komunikace s konkurenty a odborníky. Obdobně tomu bylo u dalších významných součástí plánu. Jsou jimi marketingový, výrobní a finanční plán. Marketingový plán poskytuje informace o uplatňovaných marketingových strategiích. Výrobní plán informuje o technologii či objemu výroby. Ověření životaschopnosti daného záměru proběhlo na základě finančního plánu. Přínosem práce je identifikace a rozpracování všech důležitých aspektů majících vliv na zahájení i následnou činnost konkrétního podniku, jakož i návrh řešení problematických oblastí.The aim of this thesis is the creation of a business plan in order to set up a business. The business is specialised in the breeding of goats and direct distribution of products made from goat's milk. A fundamental part of the plan is constituted by the conducted strategic analysis. The basis of the analysis compilation were data from prominent Czech organizations, an analysis of the market, and communication with competitors and experts. There were also similarities in other important parts of the plan. This is represented by a marketing, production and financial plan. The marketing plan provides information about used marketing strategies. The production plan informs about technologies and the volume of production. In order to validate the viability of the existent aim, the research was conducted on the basis of the financial plan. One of the benefits of this paper is the identification and elaboration of all important aspect influencing the initiation and subsequent functioning of a particular business, as well as the proposition of solutions for problematic areas.
Klíčová slova:
finanční plán; marketingový plán; podnikatelský plán; podnikání; riziko; strategická analýza; výrobní plán; zemědělství; agriculture; business plan; financial plan; marketing plan; production plan; risk; run a business; strategic analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45240