Název:
Analýza marketingové komunikace telekomunikačních společností na českém masmediálním trhu
Překlad názvu:
Analysis of a Marketing Communication of Telecommunication Companies on the Czech Media Market
Autoři:
Roll, Jan ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Haucková, Marta (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce předkládá stručný přehled poměrů panujících na českém masmediálním trhu. Konkrétně se zaměřuje na marketingovou komunikaci společností, které poskytují hlasové a datové služby nebo připojení k internetu. Nejedná se pouze o úzkou skupinu ně-kolika největších společností, ale o celou profesní kategorii, která vychází z mezinárodní standardizace NACE EU/CZ: Poskytování hlasových služeb a přenos dat, poskytování přístupu k internetu. Není proto nouze o případy, ve kterých se mezi velké společnosti může dostat i menší regionální firma, které bude mít klíčový vliv na situaci v rámci zkoumaného masmédia. V práci jsou zaznamenány marketingové kampaně realizované prostřednictvím televizního vysílání, tisku, rozhlasového vysílání a internetu.The thesis offers a brief review of Czech massmedia market situation. The work particulary focuses on marketing communication of companies providing voice, data, or Internet connection services. According to international NACE CZ/EU standart: Voice services, data transmission and Internet connection services - The scope of the research does not include only the largest providers, but whole business category with smaller and local providers too. Therefore, it is possible to observe quite common situations, when some small local company penetrates the particular massmedia market, usually ruled by large monopolistic companies. Thus, the small companies can influent the market and the research rapidly. The thesis includes marketing campaigns implemented in TV broadcast, press, radio and Internet.
Klíčová slova:
marketingová komunikace; masmédia; situační analýza; telekomunikační společnosti; Marketing Communication; Mass Media; Situational Analysis; Telecommunications Companies
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44995