Název:
Kupní chování spotřebitelů maloobchodního řetězce COOP
Překlad názvu:
The purchase behavior of consumers of retail chain COOP
Autoři:
Lehká, Andrea ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá nákupním chováním a zvyklostmi spotřebitelů maloobchodního řetězce COOP, konkrétně družstva COOP Hořovice. Práci tvoří dvě hlavní části -- teoretická a praktická. Teoretická část práce řeší problematiku nákupního chování spotřebitele a vybraných faktorů, které na spotřebitele působí během jednotlivých fází nákupního rozhodování, z obecného pohledu. Vzhledem k řešené problematice práce také poskytuje informace o privátních značkách, které jsou pro maloobchod typické. Dále obsahuje základní poznatky o marketingovém výzkumu a jeho jednotlivých fázích. Praktickou část zahajují důležité údaje o družstvu COOP Hořovice (historie, základní informace, nabízené služby a privátní značky). Poté následuje samotný průběh výzkumu a interpretace výsledků, ze kterých vzešla doporučení na zlepšení.This thesis deals with the purchase behavior and habits of consumers in the retail chain COOP, particularly cooperative COOP Hořovice. The work consists of two main parts -- theoretical and practical. The theoretical part solves the issue of purchase behavior of consumer and the factors that influence on consumer during all phases of their purcasing decisions, from a general perspective. Regarding the solving issue work also provides information about private labels, which are typical for retail. Furthermore it includes basic knowledge of marketing research and its phases. The practical part is beginning with important data about the cooperative COOP Hoovice (history, basic information, offered services and private labels). Recommendations for improvements are based on the course of research and its results interpretation.
Klíčová slova:
Družstvo COOP Hořovice; Kupní chování; Marketingový výzkum; Nákupní rozhodovací proces; Privátní značka; Cooperative COOP Hořovice; Marketing research; Private label; Purchase behaviour; Purchase decision process
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46093