Název:
MARKETINGOVÁ STRATÉGIA VYBRANEJ KAVIARNE
Překlad názvu:
MARKETING STRATEGY OF CHOSEN COFFEE SHOP
Autoři:
Wirthová, Dominika ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Cieľom diplomovej práce je vypracovať marketingovú stratégiu vybranej kaviarne. Kaviareň je situovaná na Slovensku, preto východiskom k naplneniu hlavného cieľa bolo spracovanie analýz makroprostredia na Slovensku, aktuálnych trendov v pití kávy, kaviarenskom biznise (v Európe), konkurencie v meste. K naplneniu cieľa prispeli ďalej rozhovory s majiteľkou kaviarne, majiteľmi ďalších úspešných kaviarní a sumarizácia teoretických podkladov. Čiastkovým cieľom bolo získanie poznatkov o cieľovej skupine "ženy vo veku 40 až 65", ktorá bola predmetom dotazníkového výskumu. Sumarizáciou získaných informácií bola vypracovaná marketingová stratégia a návrhy na zlepšenie marketingového mixu, zamerané na problematické oblasti kaviarne.Cílem diplomové práce je vypracovat marketingovou strategii vybrané kavárny. Kavárna je situována na Slovensku, proto východiskem k naplnění hlavního cíle bylo zpracování analýz makroprostředí na Slovensku, aktuálních trendů v pití kávy, kavárenském byznysu (v Evropě), konkurence ve městě. K naplnění cíle přispěly dále rozhovory s majitelkou kavárny, majiteli dalších úspěšných kaváren a sumarizace teoretických podkladů. Dílčím cílem bylo získání poznatků o cílové skupině "ženy ve věku 40 až 65", která byla předmětem dotazníkového výzkumu. Sumarizací získaných informací byla vypracována marketingová strategie a návrhy na zlepšení marketingového mixu, zaměřené na problematické oblasti kavárny.The aim of the thesis is to make a marketing strategy of chosen coffee shop, which is situated in Slovakia. Therefore the analysis needed to achieve the given aim were analysis of macroenvironment in Slovakia, current trends in coffee drinking, coffee shop business (in Europe), competition in the town. Interviews with the owner of given coffee shop, owners of other successful coffee shops and the summarization of related theory, also contributed to the achievement of the aim. A partial aim was to gain knowledge about target group "women 40-65 years old", which was the object of a questionnaire. Acquired information was then summarized and used for designing the marketing strategy and proposals for improving the marketing mix that deals with issues of coffee shop.
Klíčová slova:
kavárna; marketingová strategie; služby; coffee shop; marketing strategy; services
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44054