Original title: Trendy mediálních strategií se zaměřením na Českou republiku
Translated title: Media strategy trends with focus on the Czech Republic
Authors: Skálová, Denisa ; Lhotáková, Markéta (advisor) ; Heřmanský, Pavel (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2013
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: media in the Czech Republic; media market; media planning; media strategy; new media; trends in media consumption; mediální plánování; mediální strategie; mediální trh; média v České republice; nová média; trendy využívání médií

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/44454

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-192498


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2015-09-10, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share