Název:
Rozvoj zaměstnanců
Překlad názvu:
Education and development of employees
Autoři:
Zedníková, Markéta ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá rozvojem a vzděláváním zaměstnanců pracujících na pozici telefonních operátorů ve firmě Informační linky, s. r. o. Cílem práce je provedení analýzy a zhodnocení systému rozvoje a vzdělávání pracovníků call centra (operátorů telefonních linek) a následná formulace zlepšujících návrhů a doporučení. První kapitoly obsahují teoretická východiska, v dalších navazujících částech je analyzován systém vzdělávání operátorů ve společnosti -- systém je popsán a na základě výzkumu jsou definovány oblasti vhodné pro budoucí změnu tak, aby mohly být odstraněny případné zjištěné nedostatky.This diploma thesis deals with the educational and development system of the employees who work as operators in the company Informační linky, s. r. o. The aim of the thesis is to analyse and evaluate the current educational and development system of the call centre employees and to formulate improving recommendations. First parts deal with the theoretical background of the topic, following chapters contain the analysis of the educational and development system in the company -- the system is described and on the basis of the research, fields to be improved are discovered and proposals and recommendations to improve the educational activities are suggested.
Klíčová slova:
lidské zdroje; metody; rozvoj; vzdělávání; development; education; human resources; methods; training
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44412