Original title:
Marketingová strategie taneční školy
Translated title:
Marketing strategy of dance school
Authors:
Muranová, Klára ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Jesenský, Daniel (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Práce se zabývá problematikou marketingu služeb a návrhem marketingové strategie, který se opírá o teoretickou část diplomové práce. Za pomoci situační analýzy v praktické části včetně dotazníkového šetření jsou navrženy konkrétní řešení marketingové strategie pro taneční školu Team GJ v roce 2015.The thesis deals with marketing strategy of dance school. The goal of the thesis is to create specific marketing solutions how to bring new customers to the business and retain clients' loyalty. The practical part contains interviews with current clients of the dance school, PEST and SWOT analyses and proposition of marketing strategy - using the marketing mix - for the next season of Team GJ in 2015.
Keywords:
dance; dance school; marketing; services; strategy; marketing; služby; strategie; tanec; taneční škola
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/44411