Název: Marketingová strategie taneční školy
Překlad názvu: Marketing strategy of dance school
Autoři: Muranová, Klára ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Jesenský, Daniel (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; služby; strategie; tanec; taneční škola; dance; dance school; marketing; services; strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44411

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-192484


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet