Název:
Marketingová strategie taneční školy
Překlad názvu:
Marketing strategy of dance school
Autoři:
Muranová, Klára ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Jesenský, Daniel (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá problematikou marketingu služeb a návrhem marketingové strategie, který se opírá o teoretickou část diplomové práce. Za pomoci situační analýzy v praktické části včetně dotazníkového šetření jsou navrženy konkrétní řešení marketingové strategie pro taneční školu Team GJ v roce 2015.The thesis deals with marketing strategy of dance school. The goal of the thesis is to create specific marketing solutions how to bring new customers to the business and retain clients' loyalty. The practical part contains interviews with current clients of the dance school, PEST and SWOT analyses and proposition of marketing strategy - using the marketing mix - for the next season of Team GJ in 2015.
Klíčová slova:
marketing; služby; strategie; tanec; taneční škola; dance; dance school; marketing; services; strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44411