Název: Vliv zákaznické spokojenosti a dalších ukazatelů na tržní podíl společnosti
Překlad názvu: Impact of the customer satisfaction and other indicators on company`s market share
Autoři: Dvořáková, Monika ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Skala, David (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dílenské testy; ekonomický model; identifikace systému; kontrola kvality; loajalita; management zákaznických zkušeností; modelování systému; opakovaná oprava; udržení zákazníků; zvyšování kvality v servisu; zvyšování tržního podílu; zákaznická spokojenost; základní prodejní proces; základní servisní proces; řízení vztahů se zákazníky; aftersales core process; CRM; customer experience management; customer retention; customer satisfaction; economical model; loyality; market share improvement; quality check; quality improvement in aftersales; repeat repair rate; sales core process; system identification; system modeling; workshop test

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44266

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-192443


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet