Název:
Internetový marketing a jeho využití v praxi
Překlad názvu:
Internet marketing in praxis
Autoři:
Konáš, Viktor ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Doseděl, Martin (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Internetový marketing je v současnosti plnohodnotnou součástí marketingu každé firmy. Dokonce u mnohých firem je internetový marketing zdaleka nejsilnější z marketingových aktivit. Hlavním důvodem je to, že zahrnuje v podstatě vše, čím se firma na internetu představuje. Od webových stránek firmy počínaje, přes bannerové reklamy, PR články, optimalizaci stránek, volbou klíčových slov, volbou domény až přes placené odkazy za prokliknutí, tak zvané PPC, konče. Tato diplomová práce se zabývá analýzou jednotlivých nástrojů internetového marketingu a demonstrací jeho využití v praxi, neboť v dnešní době již nestačí mít průměrný web, či samostatný, nikde na internetu neukotvený internetový obchod. Aby byla firma na internetu úspěšná, musí vynaložit nemalé úsilí. A právě internetový marketing je kombinací technik a technologií, jež mají za cíl dosažení stanovených cílů podnikáním na internetu.Internet marketing is nowadays a full-value part of each company's marketing. For a lot of companies it is even much the strongest marketing activity. It is mainly because the internet marketing comprises in principle everything a company is on the internet presented with. As from web sites, banners, PR articles, sites optimalization, key words selection and choice of domain up to pay per click links. This diploma thesis is concerned with an analysis of the particular internet marketing tools and the demonstration of its usage in practice, for today it is not enough to have an average web or an isolated, from the rest of internet detached e-shop. Every company has to make a considerable effort to be successfull on the internet. And just the internet marketing shapes the combination of techniques and technologies that aim to fulfill the internet business intentions.
Klíčová slova:
internetový marketing; PPC systémy; SEO; internet marketing; PPS systems; SEO
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23228