Název: Auto jako kabelka: Kupují spotřebitelé vozy dle aktuálních barevných trendů?
Překlad názvu: Car as a Purse: Do Consumers Buy Vehicles Based on the Actual Color Trend?
Autoři: Červenková, Tereza ; Stroukal, Dominik (vedoucí práce) ; Čermáková, Klára (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: automobilový trh; barevný trend; chování spotřebitele; nabídka; automotive market; consumer behavior; supply; trend in paint colors

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/43450

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-191660


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet