Název: Marketingový mix zájmového sdružení v cykloturistice
Překlad názvu: Marketing mix of civic association active in cycloturism
Autoři: Březík, Jan ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Vosol, Leoš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cyklistická lékárnička; cykloturistika; komunikační kanály; marketingová komunikace; marketingový mix; Místa první a technické pomoci; neziskový prostor; otevírací ceremoniál; communication channels; cycloturism; first-aid-kit for cyclists; marketing communication; marketing mix; NGOs; opening ceremony; Places of medical and technical help

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22845

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-18815


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet