Název:
Organizace a řízení čtyřhvězdičkového hotelu
Překlad názvu:
Organization and management of four-star hotel
Autoři:
Vlachová, Alena ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Hotelnictví v České republice se v posledních dvou desetiletích dynamicky rozvíjí. Jedním z hlavních důvodů je zájem zahraniční klientely o dříve neobjevené krásy naší země. V posledních letech se však hotelnictví nachází v nelehké situaci z důvodu ekonomické krize. Bakalářská práce se zabývá zhodnocením organizace a řízení vybraného ubytovacího zařízení, zaměřuje se především na jeho vedení právě v období ekonomické krize. Vybraným ubytovacím zařízením je hotel Olympik v pražském Karlíně. Cílem bakalářské práce je analyzovat organizaci a řízení hotelu Olympik na základě teoretických znalostí z odborné literatury i praktických zkušeností, které byly získány během praxe v tomto hotelu. Součástí analýzy je také obecné zhodnocení současné situace na trhu cestovního ruchu. Za pomoci výstupů z těchto analýz byla navržena řada opatření, která by minimalizovala lehké nedostatky hospodaření úspěšného hotelu Olympik.Hotel business rapidly expands in the Czech Republic over the last two decades. One of the main reasons is the interest of foreign customers to discover previously unknown beauty of our country. In recent years, however, the hotel business deals with a difficult situation because of the economic crisis. Bachelor thesis deals with evaluation of the organization and management of the selected accommodation facility, focusing primarily on its running during the current economic crisis. Selected accommodation facility is Olympic Hotel in Prague-Karlin. The main objective of this work is to analyze the organization and management of Olympic Hotel based on theoretical knowledge of field literature and the practical experience obtained during the working experience in the hotel. Part of the analysis is also a general assessment of the current situation in the tourism market. According to the outputs of the analysis, we worked out specific suggestions leading to an improvement of running of the hotel. This suggestions can solve slight shortcomings of successful organization and management of Olympik Hotel.
Klíčová slova:
management; marketingová strategie; organizační struktura; management; marketing strategy; organization structure
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22823