Název: Produkt jako základní nástroj produktové politiky firmy
Překlad názvu: The product as a basic tool product politics of company
Autoři: KASKOUNOVÁ, Kateřina
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; marketingový mix; produkt; produktová inovace.; produktová strategie; životní cyklus produktu; Marketing; marketing mix; product; product inovation.; product life cycle; product stratégy
Citace: KASKOUNOVÁ, Kateřina. Produkt jako základní nástroj produktové politiky firmy. České Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/39961

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-187921


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-06-04, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet