Original title: Produkt jako základní nástroj produktové politiky firmy
Translated title: The product as a basic tool product politics of company
Authors: KASKOUNOVÁ, Kateřina
Document type: Master’s theses
Year: 2015
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Marketing; marketing mix; product; product inovation.; product life cycle; product stratégy; Marketing; marketingový mix; produkt; produktová inovace.; produktová strategie; životní cyklus produktu
Citation: KASKOUNOVÁ, Kateřina. Produkt jako základní nástroj produktové politiky firmy. České Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/39961

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-187921


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2015-06-04, last modified 2024-08-29


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share