Název:
Využití marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce
Překlad názvu:
The use of marketing in selected retail unit
Autoři:
LÍBALOVÁ, Martina Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Téma bakalářské práce je využití marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce. Cílem práce je zhodnocení využívání marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce a případné navržení odstranění nedostatků. V teoretické části bakalářské práce jsou vysvětleny základní pojmy souvisejícím s marketingem, popsáno marketingové prostředí a marketingové činnosti. V praktické části je analyzována maloobchodní jednotka, konkrétně PRIOR ČESKÁ REPUBLIKA, s.r.o. Informace byly sbírány prostřednictví rozhovoru s Top managementem firmy. V závěru práce byly informace vyhodnoceny a došlo k navržení změn.The theme of bachelor thesis is marketing using in chosen retail unit. The aim of the thesis is marketing using evaluation in chosen retail unit and possible proposal of shortcomings elimination. Basic terms connected with marketing, description of marketing environment and marketing activities are explained in theoretical part. The retail unit, specifically PRIOR ČESKÁ REPUBLIKA, s. r. o. was analysed in practical part. Information was collected through interviews with company top management. The information was evaluated and changes were proposed in conclusion.
Klíčová slova:
maloobchodní jednotka; marketing; potřeby a přání; zákazníci; customers; marketing; retail unit; wants and needs Citace: LÍBALOVÁ, Martina. Využití marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce. České Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/37212