Original title: Komparace metody SERVQUAL a on-line referencí ve sledování spokojenosti hotelového hosta
Translated title: Comparison of SERVQUAL method and on-line references in the monitoring of hotel guest satisfaction
Authors: PETŘÍKOVÁ, Lucie
Document type: Master’s theses
Year: 2015
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: comparison of methods; customer´s satisfaction in hotel; on-line references; SERVQUAL method; tourism; cestovní ruch; on-line reference; porovnání metod; SERVQUAL; spokojenost zákazníka v hotelu; výzkum
Citation: PETŘÍKOVÁ, Lucie. Komparace metody SERVQUAL a on-line referencí ve sledování spokojenosti hotelového hosta. České Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/35655

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-187614


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2015-06-04, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share