Original title:
Komparace metody SERVQUAL a on-line referencí ve sledování spokojenosti hotelového hosta
Translated title:
Comparison of SERVQUAL method and on-line references in the monitoring of hotel guest satisfaction
Authors:
PETŘÍKOVÁ, Lucie Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá komparací metody SERVQUAL a on-line referencí ve sledování spokojenosti hotelového hosta. Ve zvoleném hotelovém zařízení je realizování výzkum on-line referncí a dotazníkový výzkum metodou SERVQUAL. Provedení těchto výzkumů směřuje k navržení vhodných doporučení ke zlepšení poskytovaných služeb a ke zlepšení vztahů s hotelovými hosty.This thesis deals with the comparison of SERVQUAL method and on-line references in the monitoring of hotel guest satisfaction. In the chosen hotel is conducted research of online references and the questionnaire research of SERVQUAL method. Implementation of these researches aims for designing appropriate recommendations to improve of provided services and improve the relationships with customers.
Keywords:
comparison of methods; customer´s satisfaction in hotel; on-line references; SERVQUAL method; tourism; cestovní ruch; on-line reference; porovnání metod; SERVQUAL; spokojenost zákazníka v hotelu; výzkum Citation: PETŘÍKOVÁ, Lucie. Komparace metody SERVQUAL a on-line referencí ve sledování spokojenosti hotelového hosta. České Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/35655