Název: Komparace metody SERVQUAL a on-line referencí ve sledování spokojenosti hotelového hosta
Překlad názvu: Comparison of SERVQUAL method and on-line references in the monitoring of hotel guest satisfaction
Autoři: PETŘÍKOVÁ, Lucie
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cestovní ruch; on-line reference; porovnání metod; SERVQUAL; spokojenost zákazníka v hotelu; výzkum; comparison of methods; customer´s satisfaction in hotel; on-line references; SERVQUAL method; tourism
Citace: PETŘÍKOVÁ, Lucie. Komparace metody SERVQUAL a on-line referencí ve sledování spokojenosti hotelového hosta. České Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/35655

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-187614


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-06-04, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet