Název:
Komparace metody SERVQUAL a on-line referencí ve sledování spokojenosti hotelového hosta
Překlad názvu:
Comparison of SERVQUAL method and on-line references in the monitoring of hotel guest satisfaction
Autoři:
PETŘÍKOVÁ, Lucie Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá komparací metody SERVQUAL a on-line referencí ve sledování spokojenosti hotelového hosta. Ve zvoleném hotelovém zařízení je realizování výzkum on-line referncí a dotazníkový výzkum metodou SERVQUAL. Provedení těchto výzkumů směřuje k navržení vhodných doporučení ke zlepšení poskytovaných služeb a ke zlepšení vztahů s hotelovými hosty.This thesis deals with the comparison of SERVQUAL method and on-line references in the monitoring of hotel guest satisfaction. In the chosen hotel is conducted research of online references and the questionnaire research of SERVQUAL method. Implementation of these researches aims for designing appropriate recommendations to improve of provided services and improve the relationships with customers.
Klíčová slova:
cestovní ruch; on-line reference; porovnání metod; SERVQUAL; spokojenost zákazníka v hotelu; výzkum; comparison of methods; customer´s satisfaction in hotel; on-line references; SERVQUAL method; tourism Citace: PETŘÍKOVÁ, Lucie. Komparace metody SERVQUAL a on-line referencí ve sledování spokojenosti hotelového hosta. České Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/35655