Original title: Strategie uvedení obchodní značky na trh
Translated title: Strategy introduction trademark on the market
Authors: ŠŤASTNÁ, Tereza
Document type: Master’s theses
Year: 2015
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: brand management; brand perception; brand strategy; marketing research; trademark; marketingový výzkum; obchodní značka; strategie značky; vnímání značky; řízení značky
Citation: ŠŤASTNÁ, Tereza. Strategie uvedení obchodní značky na trh. České Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/32076

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-187541


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2015-06-04, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share