Název:
Marketingová a komunikační strategie značky Scholl
Překlad názvu:
Marketing and communication strategy of the brand Scholl
Autoři:
Reissová, Zuzana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cíl práce je zhodnotit stávající marketingovou a komunikační strategie značky Scholl. Tato značka je známá pro své produkty péče o nohy a zdravotní obuv. V teoretické části jsou vysvětleny nástroje, podle kterých je postupováno v praktické části. V praktické části je přestavena značka Scholl, její vznik, vývoj a situace v dnešní době. Dále práce obsahuje rozbor marketingové strategie Scholl pomocí marketingového mixu a charakteristiku její marketingové komunikace. V poslední kapitole je strategie zhodnocena odděleně pro obuv Scholl a produkty péče o nohy Scholl. Na závěr je vyhodnoceno splnění cílů práce a její využitelnosti v praxi.This bachelor thesis focuses on the marketing and communication strategy of the brand Scholl. Scholl brand is well known for its footcare a footwear products. In the first theoretical part are described marketing strategies and communications in general. They are used in the main part to present the marketing mix and communication of Scholl brand. The last chapter analyzes its current marketing strategy and communication and presents its conclusions. The end of the thesis mentions the potential use of the offered recommendations.
Klíčová slova:
komunikace; marketing; Scholl; communication; marketing; Scholl
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22621