Original title:
Mobil marketing
Translated title:
Mobile marketing
Authors:
Engelová, Kateřina ; Sedláček, Jiří (advisor) ; Slaba, Jiří (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2006
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Mobil marketing - reklama a podpora prodeje prostřednictvím mobilních telefonů. Technologické a kulturní předpoklady vzniku tohoto odvětví. Mobil marketing a marketingový mix, možnosti synergie. Nástroje mobil marketingu - reklamní SMS a MMS, lokační služby, soutěže, ankety a hlasování, věrnostní systémy, mobilní obsah. Subjekty mobil marketingu. M-komerce. Využití pro podnikové aplikace.
Keywords:
m-komerce; marketing; mobil marketing; nástroje mobil marketingu; podpora prodeje; reklama
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3470