Original title:
Komunikační strategie společnosti Škoda Vagonka a.s.
Translated title:
Communication strategy of ŠKODA VAGONKA a.s.
Authors:
Klíma, Tomáš ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Rotrekl, Radoslav (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Práce se zabývá problematikou praktického užití prvků marketingové komunikace ve firmě ŠKODA VAGONKA a.s. V úvodní části práce jsou definována teoretická východiska pro pozdější analýzu. Ve druhé kapitole je firma představena spolu s tržním prostředím oboru výroby osobních elektrických kolejových vozidel, v němž působí. Následuje popis stávající komunikační strategie této firmy. V závěru se nachází srovnání komunikační strategie společnosti s teoretickými východisky z první části a také její hodocení.This thesis deals with the practical use of marketing communication instruments in the strategy of ŠKODA VAGONKA a.s. The theoretical basis for the further analysis is defined in the first chapter. The company and the electric units manufacturing business are described in the second part, followed by the company's strategy analysis and the comparison with the theory.
Keywords:
business strategy; business to business; marketing communication; business to business; firemní strategie; marketingová komunikace
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/21991