Název:
Analýza marketingové komunikace v cestovním ruchu
Překlad názvu:
Analysis of marketing communication in tourism
Autoři:
Gábrišová, Nikol ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace v cestovním ruchu, konkrétně internetovými stránkami vybraných cestovních kanceláří. V teoretické části popisuji jednotlivá východiska marketingu a marketingové komunikace cestovních kanceláří a zásady pro tvorbu webových stránek. V praktické části pak analyzuji internetové stránky jednotlivých cestovních kanceláří z hlediska dodržování těchto zásad a vybírám nejlépe zpracované stránky.This bachelor work deals with issues connected with marketing communication in tourism, namely internet pages of chosen travel agencies. Individual basis of marketing, marketing communication of travel agencies and principles of creating web pages are all described in the theoretical part. Then, in the practical part, internet pages of individual travel agencies are analysed as far as following the principles are concerned. Furthermore, the best websites are chosen.
Klíčová slova:
cestovní kanceláře; internetové stránky; marketingová komunikace; marketing communication; travel agency; websites
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21882