Original title:
Aplikácia marketingu v estetickej medicíne
Translated title:
Marketing applications in aesthetic medicine
Authors:
Záhumenská, Jana ; Procházková, Markéta (advisor) ; Gluck, Miroslav (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Cieľom tejto bakalárskej práce je zistiť, akým spôsobom sú aplikované nástroje marketingu v oblasti tak charakteristickej, ako je estetická medicína. V prvej časti je rozobraný marketingový mix a jeho štyri základné zložky teoreticky, pričom je poukázané na odlišnosti marketingu služieb a produktov a na špecifické rysy trhu so zdravotníckymi službami. Praktická časť sa zaoberá popisom marketingového mixu konkrétnej kliniky estetickej medicíny a plastickej chirurgie. Jej súčasťou je aj výskum a vlastné návrhy na zmeny v marketingových aktivitách kliniky.Cílem této bakalářské práce je zjistit, jakým způsobem jsou aplikované marketingové nástroje v oblasti tak specifické, jako je estetická medicína. V první části je rozebraný marketingový mix a jeho čtyři základné složky teoreticky, přičemž je poukázáno na odlišnosti marketingu služeb a produktů a na specifické rysy trhu se zdravotnickými službami. Praktická část se zaobírá popisem marketingového mixu konkrétní kliniky estetické medicíny a plastické chirurgie. Její součástí je i výzkum a vlastní návrhy na změny v marketingových aktivitách kliniky.The aim of the thesis is to find out how marketing tools are applied in a specific area such as aesthetic medicine. In the first part, marketing mix and its four basic components are theoretically described with differences between product and service marketing being pointed out. The practical part deals with the marketing mix of a concrete clinic of aesthetic medicine and plastic surgery.
Keywords:
aesthetic surgery; health services; marketing; estetická medicína; marketing; zdravotnictví
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/21794