Název:
Tvoření úloh dané struktury
Překlad názvu:
Posing problems with a given structure
Autoři:
Tichá, Marie ; Hošpesová, A. Typ dokumentu: Příspěvky z konference Konference/Akce: Jak učit matematice žáky ve věku 10-16 let, Litomyšl (CZ), 2013-10-24 / 2013-10-26
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] V článku ukazujeme výsledky probíhajícího výzkumu přínosu činností spojených s tvořením úloh do vzdělávání jak učitelů, tak studentů učitelství jako jedné z cest zkvalitňování jejich profesních kompetencí. Připomínáme diagnostický, vzdělávací a motivační přínos těchto činností. Zdůvodňujeme potřebu vědomě věnovat pozornost struktuře vytvářených úloh.In the contribution we present ongoing research findings concerning benefits of the activities connected with problem posing in education of teachers and student teachers as a way improving their professional skills. We remind (recall, commemorate) diagnostic, educational and motivational benefits of these activities. We justify (substantiate) the need to consciously pay attention to the structure of posed problems.
Klíčová slova:
education of teachers; improving professional skills; problem posing Zdrojový dokument: Jak učit matematice žáky ve věku 10-16 let :sborník příspěvků celostátní konference, ISBN 978-80-7015-020-7
Instituce: Matematický ústav AV ČR
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dokument je dostupný v příslušném ústavu Akademie věd ČR. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11104/0238339