Home > Academic theses (ETDs) > Master’s theses > Návrh komunikační strategie společnosti ACP Traductera, s.r.o. pro získávání lidských zdrojů v rámci vybraných středních škol
Original title:
Návrh komunikační strategie společnosti ACP Traductera, s.r.o. pro získávání lidských zdrojů v rámci vybraných středních škol
Translated title:
Communication Strategy Draft for ACP Traductera, s.r.o. for Human Resources Gaining in the Frame of Secondary Schools
Authors:
Jáchimová, Terezie ; Syrovátka, Oldřich (advisor) ; Vegrichtová, Radka (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Práce vychází z úzkých vazeb mezi získáváním lidských zdrojů a marketingovou komunikací. Jejím cílem je navrhnout a ověřit vhodné postupy k vytvoření dostatečného povědomí o společnosti ACP Traductera, s.r.o. u příslušných cílových skupin, zdrojů potenciálních kvalitních zaměstnanců na místním trhu práce. Cílovou skupinou jsou studenti vybraných středních škol v Jindřichově Hradci a okolí.The thesis is based on close relationship between human resources and marketing communication. The aim of this work is to design and validate appropriate methods for promoting the company ACP Traductera s.r.o. among relevant focus groups, the sources of potential quality employees on the labour market. The focus group in question consists of the students of chosen high schools in Jindřichův Hradec and its neighbourhood.
Keywords:
human resources; marketing communication; strategy of marketing communication; lidské zdroje; marketingová komunikace; strategie marketingové komunikace
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/21769