Název:
Návrh komunikační strategie společnosti ACP Traductera, s.r.o. pro získávání lidských zdrojů v rámci vybraných středních škol
Překlad názvu:
Communication Strategy Draft for ACP Traductera, s.r.o. for Human Resources Gaining in the Frame of Secondary Schools
Autoři:
Jáchimová, Terezie ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Vegrichtová, Radka (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce vychází z úzkých vazeb mezi získáváním lidských zdrojů a marketingovou komunikací. Jejím cílem je navrhnout a ověřit vhodné postupy k vytvoření dostatečného povědomí o společnosti ACP Traductera, s.r.o. u příslušných cílových skupin, zdrojů potenciálních kvalitních zaměstnanců na místním trhu práce. Cílovou skupinou jsou studenti vybraných středních škol v Jindřichově Hradci a okolí.The thesis is based on close relationship between human resources and marketing communication. The aim of this work is to design and validate appropriate methods for promoting the company ACP Traductera s.r.o. among relevant focus groups, the sources of potential quality employees on the labour market. The focus group in question consists of the students of chosen high schools in Jindřichův Hradec and its neighbourhood.
Klíčová slova:
lidské zdroje; marketingová komunikace; strategie marketingové komunikace; human resources; marketing communication; strategy of marketing communication
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21769