Název:
Vnímání značky
Překlad názvu:
Brand perception
Autoři:
KOŠTOVÁ, Monika Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce na téma "Vnímání značky", je na jedné straně analyzovat vnímání značky veřejností, na druhé straně vnímání značky vybranými zaměstnanci společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. V závěru byly navrhnuta opatření k případnému zlepšení vnímání značky.The aim of my Bachelor's thesis was analyze public perception of the brand on one side, and on the other was it evaluation of the brand selected by employees from Plzeňský Prazdroj, a.s. At the end of the suggested measures to improve brand perception possible.
Klíčová slova:
marketingový výzkum; strategie značky; vnímání značky; značka; brand; brand perception; brand strategy; marketing research Citace: KOŠTOVÁ, Monika. Vnímání značky. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/32319