Original title:
Vnímání značky
Translated title:
Brand perception
Authors:
KOŠTOVÁ, Monika Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem bakalářské práce na téma "Vnímání značky", je na jedné straně analyzovat vnímání značky veřejností, na druhé straně vnímání značky vybranými zaměstnanci společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. V závěru byly navrhnuta opatření k případnému zlepšení vnímání značky.The aim of my Bachelor's thesis was analyze public perception of the brand on one side, and on the other was it evaluation of the brand selected by employees from Plzeňský Prazdroj, a.s. At the end of the suggested measures to improve brand perception possible.
Keywords:
brand; brand perception; brand strategy; marketing research; marketingový výzkum; strategie značky; vnímání značky; značka Citation: KOŠTOVÁ, Monika. Vnímání značky. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/32319