Název: Média jako klíčový nástroj propagace hormonální antikoncepce
Překlad názvu: Media as a key tool of advertising hormonal contraception
Autoři: MAŠTEROVÁ, Martina
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Hormonální antikoncepce; média; produkt; propagace; reklama; advertising; Hormonal contraception; media; product; propagation
Citace: MAŠTEROVÁ, Martina. Média jako klíčový nástroj propagace hormonální antikoncepce. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/39028

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-175420


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2014-10-02, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet