Original title:
Média jako klíčový nástroj propagace hormonální antikoncepce
Translated title:
Media as a key tool of advertising hormonal contraception
Authors:
MAŠTEROVÁ, Martina Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce na téma "Média jako klíčový nástroj propagace hormonální antikoncepce" je koncipována jako teoretická práce, která připravuje podklad pro budoucí výzkum. V první části mé bakalářské práce charakterizuji význam dnešních médií ve společnosti, definuji pojem reklama a její prvky ovlivňující lidský mozek. Následně seznamuji s produktem hormonální antikoncepce, jejími druhy, pozitivním či negativním vlivem na zdraví člověka. V druhé části bakalářské práce se zabývám průzkumem prezentování hormonální antikoncepce v těchto následujících médiích - časopisy, noviny, internetové zdroje a TV pořady. Tato bakalářská práce může být využita jako informační materiál pro studenty a studentky, dospívající dívky a ženy a jako podpůrný materiál, který lze použít pro budoucí výzkumnou práci. Bachelor's labor on the subject "Media as a key tool of advertising hormonal contraception" is designed as a theoretical labor, which prepares background for future studies. In the first part of my bachelor's labor, I'll describe the significance of today's media in society, I define the term advertisement and its elements affecting the human brain. After that I introduce the product hormonal contraception, types of hormonal contraception and its positive or negative influence on human's health. In the second part, I'll be looking into survey of presenting hormonal contraception in following medias magazines, newspapers, internet sources and television programs. This bachelor's labor can be used as an information material for students, adolescent girls and women, and also as a supportive material, which can be used for future research labor.
Keywords:
advertising; Hormonal contraception; media; product; propagation; Hormonální antikoncepce; média; produkt; propagace; reklama Citation: MAŠTEROVÁ, Martina. Média jako klíčový nástroj propagace hormonální antikoncepce. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/39028