Název:
Objevování struktury slovních úloh ve vzdělávání učitelů
Překlad názvu:
Discovering the structure of word problems in teacher education
Autoři:
Tichá, Marie Typ dokumentu: Příspěvky z konference Konference/Akce: Elementary Mathematics Education 2014, Olomouc (CZ), 2014-04-23 / 2014-04-25
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] V předloženém příspěvku se snažíme v návaznosti na předchozí práce ukázat, jak rozvíjíme cesty ke zkvalitňování profesionality studentů učitelství i učitelů. Pokračujeme ve studiu přínosu a možností využití činností spojených s tvořením (slovních) úloh. Jde nám o vědomé respektování a uplatňování požadavků, které jsou kladeny na formulaci slovních úloh a o uvědomení si potřeby věnovat pozornost struktuře vytvářených úloh.In this paper we endeavor to show how we develop ways of improving the quality of teacher students and teachers professionalism. We continue to study the benefits and possibilities of utilization of activities connected with the problem posing. We aim at conscious respecting and implementation of the requirements that are imposed on the formulation of word problems, and especially at the awareness of the need to pay attention to the posed problems structure.
Klíčová slova:
inquiry based education; problem posing; professionalism; structure of problem Číslo projektu: GA14-01417S (CEP) Poskytovatel projektu: GA ČR Zdrojový dokument: Matematika 6 : Matematické vzdělávání v primární škole - tradice, inovace, ISBN 978-80-244-4062-0
Instituce: Matematický ústav AV ČR
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dokument je dostupný na vyžádání prostřednictvím repozitáře Akademie věd. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11104/0235941