Název: Marketingová komunikace cestovního ruchu v turistické oblasti Táborska
Překlad názvu: Marketing communication of tourism in tourist region Táborsko
Autoři: VALOVÁ, Aneta
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cestovní ruch; dotazníkové šetření; komunikační mix; marketingová komunikace; nové trendy v marketingové komunikaci; Tábor; communication mix; marketing communication; new trends in marketing communication; questionnaire research; tourism; Tábor
Citace: VALOVÁ, Aneta. Marketingová komunikace cestovního ruchu v turistické oblasti Táborska. České Budějovice, 2014. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/28005

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-173925


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2014-06-19, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet