Original title:
Marketingová komunikace cestovního ruchu v turistické oblasti Táborska
Translated title:
Marketing communication of tourism in tourist region Táborsko
Authors:
VALOVÁ, Aneta Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Předmětem práce je analýza marketingové komunikace cestovního ruchu na území Táborska. Nejprve je charakterizováno řešené území z hlediska nabídky cestovního ruchu a následně jsou představeny používané nástroje marketingové komunikace. Na základě zjištěných poznatků a provedeného dotazníkového šetření u návštěvníků města Tábora jsou představeny návrhy na změny v komunikačním mixu.The object of this thesis was to analyse marketing communikation in region Táborsko. At first main tourist attrations and services are intordused and than currently used instruments of marketing communikation are characterised. Changes in communication mix are desinged on the basis of acquired knowledge and questionnaire survey.
Keywords:
communication mix; marketing communication; new trends in marketing communication; questionnaire research; tourism; Tábor; cestovní ruch; dotazníkové šetření; komunikační mix; marketingová komunikace; nové trendy v marketingové komunikaci; Tábor Citation: VALOVÁ, Aneta. Marketingová komunikace cestovního ruchu v turistické oblasti Táborska. České Budějovice, 2014. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/28005