Original title:
E-commerce
Translated title:
E-commerce
Authors:
MAREŠOVÁ, Věra Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce zkoumá faktory, které ovlivňují důvěryhodnost či nedůvěryhodnost e-shopů v oblasti B2C. Cílem bylo vypracovat souhrn doporučení pro obchodníky, kteří se zabývají nebo uvažují o obchodování na internetu, a uvést konkrétní návrhy zlepšení pro vybraný e-shop.This work studies factors of e-shops credibility on the field B2C. The aim of the work was to work out a summary of recommendations for businessmen, who deal with or consider internet marketing, and to introduce particular suggestions for a specific e-shop.
Keywords:
B2C; credibility; e-business; e-commerce; e-shop; internet; online shopping; shopping behavior; trust; B2C; důvěra; důvěryhodnost; e-business; e-commerce; e-shop; internet; nákupní chování; online nakupování Citation: MAREŠOVÁ, Věra. E-commerce. České Budějovice, 2014. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/35652